Anunturi

TenarisSilcotub isi deschide portile pentru o noua editie a Programelor Educationale 2021 – Internship de Vara, respectiv Bursele Private Roberto Rocca. Ca in fiecare an, studenti ambitiosi si dornici de invatare pot beneficia:

· In cazul internship-ului, de o experienta reala de munca, lucrand pe un proiect cu impact in business, training-uri cu focus pe imbunatatirea abilitatilor soft si pot benefica de un pachet complet de dezvoltare;

· In cazul burselor private, o recunoastere in plus pentru excelenta academica, cu scopul de a le sustine efortul timp de un an de zile, fara nicio obligatie fata de companie.

Procesul de selectie va incepe pe data de 5 aprilie 2021, aceste programe adresandu-se studentilor inrolati incepand cu anul 2, nivel licenta si pana la Master 2, inclusiv. Un alt criteriu important este cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/ avansat. Va rugam sa impartasiti invitatia catre studentii pe toate canalele disponibile, folosind in masura posibilitatilor si materialele din atasament. Studentii se pot inscrie prin completarea acestui formular: http://bit.ly/3bM0yWk   Internship TenarisSilcotubBurse Roberto Rocca TenarisSilcotub

flowers

Procter&Gamble Marketing Romania va informeaza despre cateva oportunitati pentru studenti:

 

  • Practica Pentru Studenti – Program dedicat studentilor in care le oferim oportunitatea de a pune in practica teoria invatata in facultate printr-un proiect real din cadrul P&G. Anul acesta practica se va desfasura online, in perioada 5-25 Aprilie in majoritatea departamentelor noastre – Vanzari, Marketing, Finante, IT, Logistica

 

flowers

Program mobilitati studenti ATHENS Network

Poster Athens

Programul de mobilitati de scurta durata Athens Network se va desfasura online, in perioada 15-19 Martie 2021.

 Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studentii sa parcurga etapele de mai jos:

- Accesarea website-ului Athens și crearea unui cont pentru selectarea universitatii și a cursurilor pe care doresc sa le urmeze http://athensnetwork.eu/ 

- Descarcarea și completarea formularului de inregistrare si a formularului Student Commitment, pe care sa le transmită semnate la adresa de e-mail international@upb.ro

Inregistrarea participantilor se va realiza în perioada 12 - 24 Februarie 2021.   Mai multe informatii gasiti aici:  http://athensnetwork.eu/    https://international.upb.ro/mobilities/student-mobility/athens-program.   Programul ATHENS se desfășoară de două ori pe an, în lunile martie si noiembrie, si cuprinde cursuri științifice și activități „Dimensiunea Culturala Europeană”. 

flowers

Conform Hotararii Senatului UPB in saptamanile 12 – 14 ale semestrului I activitatile didactice se vor desfasura exclusiv online, de asemenea sesiunea de iarna se va desfasura online.

flowers

Stimati studenti,

Avand in vedere contextul actual in care ne vom desfasura activitatea, dorim sa va precizam urmatoarele:

1. Facultatea de Inginerie Electrica transmite informatii oficiale prin urmatoarele canale:

- site-ul facultatii: www.electro.pub.ro

- mesaje email transmise prin platforma studenti.pub.ro

- in cazuri urgente veti fi contactati telefonic sau prin email de personalul secretariatului. Va rugam sa verificati ca in platforma studenti.pub.ro aveti numarul de telefon si adresa de email corecte.

2. Adeverintele de student se solicita din contul personal, prin platforma studenti.pub.ro. Atunci cand depuneti solicitarea va rugam sa specificati daca ridicati personal adeverinta sau doriti sa o primiti pe email.

3. Pentru vizarea/eliberarea carnetelor de student si a legitimatiilor de transport, precum si pentru semnarea contractelor de studii se va face o programare pe grupe ce va fi afisata pe site-ul facultatii. Va rugam sa respectati aceasta programare, in vederea asigurarii normelor sanitare in vigoare. Vezi programarea! Studentii care nu se pot prezenta conform programarii, pot trimite contractul de studii atasat la  email, in format PDF. Contractul se descarca, se printeaza, se semneaza olograf si apoi se scaneaza.

4. Orice problema privind logarea la diferitele platforme oferite de universitate se rezolva prin deschiderea unui tichet in platforma support.upb.ro

5. Pentru buna desfasurare a activitatii in cadrul universitatii aveti la dispozitie mai multe ghiduri: https://my.upb.ro/ghid-studenti

6. Activitatea didactica online se va desfasura prin platforma curs.upb.ro

7. Cererea pentru refacerea disciplinelor restante in anul universitar 2020/2021 se completeaza, se semneaza olograf, se scaneaza si se transmite secretarei de an pana vineri 09.10.2020. Cererea trebuie sa contina atat disciplinele din semestrul I, cat si cele din semestrul al II-lea. Netrasmiterea acestei cereri pana la data stabilita va duce la imposibilitatea recuperarii disciplinelor in acest an universitar. Link pentru descarcarea cererii: http://www.electro.pub.ro/wp-content/uploads/2020/10/Cerere-refacere-discipline-2020.doc

8. Studentii anului I vor avea repartizati indrumatori de grupa, cadre didactice ale facultatii, cu care vor putea discuta prin platforma Microsoft Teams.

9. Studentii pot transmite mail-uri secretarelor astfel:

- Dna Carla Oprisan (carla.oprisan [at] upb.ro): Anii I si III licenta, respectiv Anul II master

-Dra Cristiana Ghita (cristiana.ghita [at] upb.ro): Anii II si IV licenta, respectiv Anul I master

10. In primele 4 saptamani ale semestrului I activitatile didactice se vor desfasura exclusiv online.

11. Dosarele pentru burse sociale pentru semestrul I se trimit la adresa de email: inginerie.electrica@upb.ro până la data de 23.10.2020. Nu se accepta dosare incomplete sau trimise dupa data limita. (detalii..)

12. In saptamanile 5 – 8 ale semestrului I activitatile didactice se vor desfasura exclusiv online.

13. In saptamanile 9 – 11 ale semestrului I activitatile didactice se vor desfasura exclusiv online.

*

Succes in noul an universitar!

Decan,

Conf.dr.ing. Dragos NICULAE

flowers Green Mania – concurs de fotografie adresat studenţilor GreenMania_Concurs_300x300 Din dorinţa de atrage atenţia asupra locurilor frumoase din România, cât şi asupra conservării acestora şi a resurselor de care dispunem, Asociaţia Alucro & Every Can Counts România, în parteneriat cu Vimetco Alro, lansează concursul Green Mania, prin care îşi propun să creeze o colecţie de vederi din toate colţurile ţării.    Concursul se adresează tinerilor, în special studenţilor, dar şi tuturor pasionaţilor de mediu şi fotografie din România. Participarea presupune realizarea unei fotografii care să poată fi asociată cu uşurinţă cu un loc din România, dar care să aibă în cadru şi o doză din aluminiu, reprezentând doza de inspiraţie a autorului, şi trimiterea „vederii” în format electronic, până la 4 ianuarie 2021. Cele mai apreciate zece vederi vor fi recompensate cu premii a câte 200 euro fiecare şi au şansa de a fi incluse într-o expoziţie organizată de Asociaţia Alucro în locuri publice din ţară, pe parcursul anului 2021.       Vă invităm să accesaţi şi paginile web ale organizatorilor – www.alucro.ro & www.everycancounts.eu/ro.   GreenMania – CP – concurs foto cu vederi din Romania flowers COMUNICAT

În cadrul Proiectului Promovarea învățământului superior tehnic prin colaborarea cu mediile preuniversitare și socio-economic (CNFIS-FDI-2020-0072) vă invităm să participați la un concurs pe echipe în vederea dezvoltării de competenţe transversale solicitate pe piaţa muncii.

Concursul va fi organizat în zilele de 26 si 27 noiembrie 2020, timp de câte 4 ore, în intervalul orar 16.00 – 20.00, cu sprijinul experților din Centrul de Consiliere si Orientare în Carieră (CCOC) al Universității Politehnica din București (UPB). Concursul se va desfăsura prin intermediul aplicației MS Teams. Detalii privind organizarea si desfăsurarea concursului veți găsi pe site-ul CCOC, pagina principală.

În concurs vor putea participa echipe de câte 4 studenți, selectate pe baza unei scrisori de motivație care va fi încărcată în formularul de înscriere disponibil deja pe site-ul CCOC (ccoc.pub.ro). Înscrierea se va realiza de către coordonatorul fiecărei echipe de studenți, care va introduce si numele celorlalți studenți participanți.

Primele 4 echipe de studenţi care obţin cele mai bune rezultate in cadrul concursului vor fi premiate prin acordarea unor burse speciale.

De asemenea, pe site-ul CCOC veți găsi informații despre organizarea în cadrul Proiectului a unei serii de webinarii, în perioada 26 octombrie – 15 noiembrie 2020, pe următoarele teme: • interviul de angajare, • dezvoltarea abilităților de comunicare/prezentare personală în mediu online; • CV branding în mediu virtual .

Accesați site-ul CCOC (ccoc.pub.ro) pentru mai multe informații referitoare la înscrierea si desfăsurarea atât a concursului, cât si a webinariilor.

Mai multe detalii : prof.dr.ing. Seriţan George-Călin – george.seritan@upb.ro

***

A. Text Facebook 2 min Nicoleta LIȚOIU Tu cum te-ai adaptat la schimbarile produse de pandemie? Simti uneori ca ai vrea sa discuti cu cineva, care te poate intelege si sprijini? Specialistii Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera te asteapta la o discutie al carei rezultat va fi gestionarea eficienta o oricarei schimbari din viata ta de student! Acceseaza linkul de mai jos pentru mai multe detalii https://www.youtube.com/watch?v=nArMhbbma5g&list=PL8iGvCNoKt1h8TsN13qXgHEc0uHBjknNX&index=1 #pandemie #schimbare #invatare online #CCOC #studentupb www.ccoc.pub.ro

* B. Text Facebook 2 min Oana CĂLĂRAȘU Esti anul 3 si cauti un internship sau termini anul 4 si inca nu te-ai angajat? In cazul in care vrei sa afli mai multe despre cum sa iti pregatesti un CV care sa te lanseze in cariera, dar si cum sa iti pui la punct portofoliul de angajare, contacteaza un specialist din cadrul Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera al UPB si vei primi sprijinul de care ai nevoie! Impreuna cu noi poti imblanzi piata muncii! Acceseaza linkul de mai jos pentru mai multe informatii! https://www.youtube.com/watch?v=PkTglNRDZgs #CVBranding #CCOC #succes #studentupb www.ccoc.pub.ro

* C. Text Facebook 2 min Andra LUCA Vrei sa afli mai multe despre cum sa te pregatesti inainte de o prezentare online? Contacteaza un specialist din cadrul Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera al UPB si vei primi sprijinul de care ai nevoie! Pastreaza ca singura ta grija discutia cu un consultant CCOC! Acceseaza linkul de mai jos pentru mai multe informatii! https://www.youtube.com/watch?v=1ExvMPDWp-E&list=PL8iGvCNoKt1h8TsN13qXgHEc0uHBjknNX&index=2 #prezentareonline #CCOC #succes #studentupb www.ccoc.pub.ro

flowers Cereri de reperare / reînmatriculare   Cererile se pot depun până la data de 30 septembrie 2020. Cererile pot fi trimise pe email semnate olograf şi scanate. 

Plata taxelor aferente semestrului I 2020/2021 se va face până la 30 septembrie 2020, la casieria UPB sau în contul de mai jos.

-        Pentru examenele restante:  BCR - RO77RNCB0723000506250319 

OBLIGATORIU trebuie scris pe ordinul de plata la explicatii:

Numele si prenumele studentului

Facultatea

flowers COURSERA

Coursera este o platforma internationala de cursuri profesionale online. În contextul COVID-19 Coursera oferă accesul gratuit la 4262 de cursuri, iar UPB a fost acceptat ca partener pentru aceasta perioada [2]. Accesul se poate face prin adresa web destinata UPB folosind email-ul oficial [1].
 
În mod normal, cursurile de pe platforma coursera sunt accesibile sub modelul freemium, se pot accesa cursurile, iar pentru teme, laboratoare, și pentru a primi certificatul de finalizare al unui curs se percepe o taxa. În contextul COVID-19 accesul gratuit înseamnă functionalitatile gratuite plus cele cu plata, inclusiv certificatul de finalizare curs. 
 
Pentru acces, studenții trebuie sa se înscrie la cursuri pana la data de 31 Iulie (numărul de cursuri la care se înscrie un student nu este limitat), și trebuie sa finalizeze cursurile pana la data de 30 Septembrie 2020 ca sa beneficieze gratuit de facilitatile care in mod normal sunt cu plata.
 
 
La finalul perioadei studentii care au finalizat cursurile vor primi certificate, iar UPB va primi de la Coursera o lista a studentilor care au finalizat cursuri impreuna cu rezultatele obtinute.
 
 
Puteti consulta fisierul in format Excel cu lista cursurilor. Sunt organizate pe domenii, fiecare domeniu intr-o fila (sheet) separata.
 
 

Core Course Recommendations_May2020

flowers Toţi studenţii anului III, de la specializările SE, EA şi ID, sunt rugaţi ca până la data de 21.06.2020 să completeze cererea de opţiune pentru 4 dintre cursurile opţionale aferente fiecărei specializări. Pentru completarea acestei cereri fiecare student va primi un link pe mail. TABEL Discipline opţionale de la programul de studii EA in semestrul 8

TABEL Discipline opţionale de la programul de studii ID in semestrul 8

TABEL Discipline opţionale de la programul de studii SE in semestrul 8

flowers

H_23/22.04.2020 – evaluarea studentilor in sesiunea de examene aferenta semestrului II al anului universitar 2019-2020

HCA_25/29.04.2020 – modificare si completare HCA_23/22.04.2020

HCA_26/29.04.2020 – practica studentilor

HCA_27/29.04.2020 – practica pedagogica (licenta, masterat, postuniversitar)

flowers

Masuri de implementare si proceduri de lucru UPB – prevenire SARS-CoV-2

1. Hotararea nr. 15 din 14 martie 2020 referitoare la Procedura de lucru privind activitățile didactice on-line, cu Anexa nr. 1 și  Ghidurile de accesare, astfel:

1.1. Ghid minimal de accesare a platformei UPB de cursuri (http://www.curs.pub.ro) pentru instruirea primară a profesorilor și studenților:

 

1.2. Ghid minimal de transmitere live a activităților didactice utilizând platforma https://teams.office.com:

 

 

Universitatea POLITEHNICA București dispune de un sistem integrat de platforme specializate pentru învățământul on-line, adaptate specificului instituției. Ghidurile minimale au rolul de a reaminti etapele principale de acces la platforme și de a prezenta pașii ce trebuie urmați pentru transmiterea live a unei activități didactice.

 

2. Regulamentul privind modul de implementare, la nivelul UPB, a măsurilor de protecție împotriva infectării cu noul coronavirus și accesul în spațiile de învățământ/administrative.

 

3. Regulamentul privind modul de implementare, la nivelul UPB, a măsurilor de protecție împotriva infectării cu noul coronavirus și accesul în căminele/cantinele universității.

flowers

Masuri COVID UPB

0741.991.133 NUMAR UNIC pentru urgente legate de CORONAVIRUS in UPB

flowers ANUNT Din dorința de a oferi sprijin studenților noștri în această perioadă dificilă cu care ne confruntăm, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră al Universității Politehnica din București pune la dispoziția acestora un nou tip de serviciu - Consilierea online.   Acest serviciu de consiliere online este gratuit și confidențial, discuțiile având loc doar individual. În acest fel, studenților le este oferită consiliere psihologică, educațională și profesională.   Pentru accesarea platformei https://e-consiliere.curs.pub.ro/, studenții se pot înscrie utilizând pentru autentificare aceleași informații ca pentru platforma facultății.     flowers   Toţi studenţii anului II, domeniul inginerie electrică, sunt rugaţi ca până la data de 02.09.2019 să depună la Secretariatul Facultăţii o cerere de înscriere la una dintre cele 4 specializări:   1. Instrumentaţie şi achiziţie de date – ID 2. Sisteme Electrice – SE 3. Electronică de putere şi acţionări electrice – EA 4. Informatica aplicata in ingineria electrica –  IA   Cererea va trebui completată cu toate cele 4 specializări în ordinea opţiunii dorite. Studenţii care nu depun opţiunile în termen vor fi repartizaţi din oficiu de către Decanat.     CERERE PENTRU ALEGEREA PROGRAMULUI DE STUDIU 2019 flowers