Anunturi

Se caută viitori ingineri, dornici să înceapă proiectarea carierei!

Dacă vrei să îți descoperi atuurile, să îți transformi abilitățile în puncte forte și să îți construiești un plan concret de carieră alături de traineri profesioniști și specialiști în domeniu, atunci ești omul pe care îl căutăm: engie.ro/energiepentrucariera

În perioada decembrie 2019 – mai 2020, ENGIE Romania alături de Fundația LEADERS îți pregătesc 5 workshop-uri practice despre carieră și ingineria viitorului. Acceptă provocarea și vei afla cum arată mixul unei cariere de succes!

Aplică până pe 4 decembrie!

1080x1080px-Skate-Boy

E- ON Romania organizeaza Energy Challenge – competiția care adună într-un singur loc tinerii inovatori din toate colțurile ţării.
Așadar, căutăm studenți sau masteranzi cu idei noi care să aducă un plus de valoare domeniului energetic.
Temele pe care le abordăm sunt:
Eficienţă Energetică & Optimizare Rețea, Energie Verde, Digital &
Smart, Produse/ Servicii Clienți , iar echipele câstigătoare vor primi:* Locul I – 3000 EURO ;
* Locul II – O trotinetă electrică pentru fiecre membru al echipei;
* Locul III – Un voucher de 1000 RON la emag pentru fiecare membru al echipei.
Mai multe detalii vineri 22 Noiembrie 2019 ora 14.00 in sala EC 104 – Facultatea de Energetica.
2019.11.06
Va invitam sa participati la prezentarea realizata de compania EXPLEO Romania care va avea loc joi, 31 octombrie 2019, in sala EG201, in intervalul orar 09:00-10:00.
Printre subiectele care vor fi abordate pe parcursul prezentarii se numara si ofertele de locuri de practica si oportunitatile de angajare oferite de aceasta companie.
71832866_2286549994805261_1164327425916534784_o

Te simti suficient de competititv incat sa poti “depasi” curentul ELECTRIC?

A venit momentul sa stii cand si unde ne putem intrece!

Te invitam la Vehicle Race – Facultatea de Inginerie Electrica, prima competitie de vehicule electrice de mici dimensiuni care va avea loc in holul mare din Facultatea de Inginerie Electrica – UPB.

Pentru a te inscrie la aceasta competitie si pentru a intra in posesia regulamentului de desfasurare te rugam sa completezi formularul aflat aici

https://forms.gle/HpKPDWVtWPhd9eCs7.

 

VRem sa FIE asa cum iti imaginezi asa ca pentru orice detaliu iti stau la dispozitie

Gabriel BECIU (0725.474.447),

Narcis HARITON (0720.714.610)

si

Dragos DEACONU (0721.201.401).

Poti intra in posesia regulamentului competitiei sau poti cere mai multe detalii referitoare la competitie si prin transmiterea unui e-mail la adresa vr.fie.racing@gmail.com.

12.10.2019

10.10.2019

Rezultatele preliminare privind selectia GT pentru proiectul “Profesori inovatori-studenti antreprenori!(PISA)
sau

04.10.2019

ANUNT IMPORTANT PROIECT PISA
Va aducem la cunostinta ca s-a prelungit perioada de depunere dosare inscriere in grupul tinta al proiectului “Profesori inovatori-studenti antreprenori!” (PISA) pana la data de 08.10.2019.
Dosarele pot fi depuse in aceasta perioada la:
sala EA 118 in intervalul orar 10.00-20.00, Mihaela Mateescu,
sala EC 205 in intervalul orar 08.00-10.00, Catalina Petrescu,
Va multumim!

01.10.2019

Va asteptam in perioada 2-4 octombrie 2019, in sala EA 102, in intervalul orar 16.00-20.00 pentru depunerea dosarelor de inscriere in GT al proiectului PISA. Pentru mai multe informati puteti contacta următoarele persoane: Mihaela Mateescu, mihaela.mateescu@ upb.ro, sala EA 118 Catalina Petrescu, catalina.petrescu@ upb.ro, sala EC 205  

02.09.2019

PISA_Calendarul procedurii de selectie GT studenti  Anexa 3a – Fisa aplicantului student

Stimați studenți,

Vă facem cunoscut faptul că în data de 09.07.2019 a fost semnat Contractul de finanțare aferent proiectului cu titlul PROFESORI INOVATORI – STUDENTI ANTREPRENORI! (PISA). Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6: „Educatie și competențe”, Prioritatea de investiții – 10.ii. Îmbunătățirea calității și eficienței și accesul la învățământul terțiar și a celui echivalent în vederea creșterii participării și a nivelului de educație, în special pentru grupurile defavorizate. Beneficiarul proiectului este Universitatea POLITEHNICA din București (UPB). Proiectul este implementat în parteneriat cu Universitatea din Pitesti (UPIT) și se va desfășura pe o perioadă de 24 luni de la data semnării Contractului de finanțare. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea accesului și participării la educația universitară, precum și creșterea atractivității ofertelor educationale la nivelul universităților partenere, prin: furnizarea de programe antreprenoriale, remediale, servicii de consiliere și orientare profesională și acordarea de burse pentru 420 de studenți (340 de la UPB și 80 de la UPIT)  din medii dezavantajate; îmbunătațirea competentelor profesionale pentru 75 de cadre didactice din UPIT; dezvoltarea a 3 oferte educaționale inovatoare și corelate cu piața muncii; activități de conștientizare pentru 50 de elevi din medii defavorizate. Cei 340 de studenți ai UPB din care 25-30 de studenți de la Facultatea de Inginerie Electrică în anii II și III la studii de licență, vor fi selectați în urma exprimării intenției acestora de a face parte din grupul țintă, pe baza principiului “primul venit-primul servit”, având prioritate studenții vulnerabili care au domiciliul/reședința în mediul rural, diferența fiind constituită din studenți netradiționali, CES, de etnie romă și din alte categorii vulnerabile cu condiția ca acestia să aibă domiciliul/reședința în regiunile mai puțin dezvoltate ale României și să fie înmatriculați la programe de studii universitare de licență în ani terminali, la domenii prioritare conform SNC, respectiv domenii de specializare inteligentă conform SNCDI. Studenții participanți în proiect vor beneficia în ultimile 3 semestre de studii de licență și de un sprijin financiar – bursa Student Antreprenor (suma forfetară lunară de 300 lei). Acordarea acestei burse va fi condiționată de realizarea lunară de către aceștia a activităților specifice proiectului (frecventarea programului de formare antreprenorială; vizite de lucru la agenții economici relevanți; frecventarea programului de orientare și consiliere profesională).    Până la sfârsitul lunii augusr veți gasi pe pagina web a facultății  calendarul selectiei grupului țință. Vă mulțumim și vă așteptăm să vă inscrieți in grupul țintă al proiectului!

Echipa proiectului PISA

  Toţi studenţii anului III, de la specializările SE, EA şi ID, sunt rugaţi ca până la data de 02.09.2019 să depună la Secretariatul Facultăţii o cerere de opţiune pentru 4 dintre cursurile opţionale aferente fiecărei specializări. Cerere discipline optionale_2019   TABEL Discipline opţionale de la programul de studii EA in semestrul 8

TABEL Discipline opţionale de la programul de studii ID in semestrul 8

TABEL Discipline opţionale de la programul de studii SE in semestrul 8

  Toţi studenţii anului II, domeniul inginerie electrică, sunt rugaţi ca până la data de 02.09.2019 să depună la Secretariatul Facultăţii o cerere de înscriere la una dintre cele 4 specializări:   1. Instrumentaţie şi achiziţie de date – ID 2. Sisteme Electrice – SE 3. Electronică de putere şi acţionări electrice – EA 4. Informatica aplicata in ingineria electrica –  IA   Cererea va trebui completată cu toate cele 4 specializări în ordinea opţiunii dorite. Studenţii care nu depun opţiunile în termen vor fi repartizaţi din oficiu de către Decanat.    CERERE PENTRU ALEGEREA PROGRAMULUI DE STUDIU 2019

TABERE STUDENȚEȘTI 2019

Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2019

Studenții Universității POLITEHNICA din București se pot înscrie în Programul Național „Tabere studențești 2019”, organizat de Ministerul Tineretului și Sportului (MTS) – Direcția Activități pentru Studenți și Tabere, prin  Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Studențesc „Tei” în perioada vacanței de vară 2019.

Taberele studențești se desfășoară pe perioada vacanței de vară 2019, la mare, la munte și în Delta Dunării, pentru studenții înscriși la cursurile cu frecvență în instituțiile de învățământ superior de stat.

Perioada de înscriere pentru studenți este – 19 aprilie – 17 mai 2019.

ANEXA 4 – CERERE INDIVIDUALĂ pentru ocuparea unui loc în cadrul Programului Naţional „Tabere Studenţeşti 2019 ANEXA 8 – REGULAMENT DE TABĂRĂ

Informații suplimentare privind acordarea Taberelor studențești 2019 puteți afla din:

Metodologia tabere studentesti 2019

Ordin 513 Metodologie tabere studentesti 2019

 2019.05.24 – Lista cu studentii inscrisi pentru tabere mai 2019 2019.05.31 – Comisie tabere 2019 2019.06.06 – Lista finala studenti beneficiari tabara 2019 FIE

15.03.2019

Invitatie de participare sesiuni de dezvoltare competente socio emotionale_15_03_2019 Termeni de referinta serv consultanta dezvoltare competente socio emotionale_15_03_2019

07.03.2019

Invitatie de participare sesiuni de dezvoltare competente socio emotionale_07_03_2019 Termeni de referinta serv consultanta dezvoltare competente socio emotionale_07_03_2019

27.02.2019

Invitatie de participare sesiuni de dezvoltare competente socio emotionale_27_02_2019 Termeni de referinta serv consultanta dezvoltare competente socio emotionale_27_02_2019  

Va invitam sa participati la prezentarile realizate de companiile BA Glass si ASSYSTEM/EXPLEO Romania care vor avea loc miercuri, 13 martie 2019, in sala EA004, in intervalul orar 12:00-13:50.
Printre subiectele care vor fi abordate pe parcursul prezentarilor se numara si ofertele de locuri de practica si oportunitatile de angajare oferite de aceste companii.

Mobilitati ATHENS Network Programul de mobilitati de scurta durata Athens Network, care se va desfasura in perioada 16-24 martie 2019. Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studentii să aibă cunoștințe de limba engleză nivelul B2 si sa parcurga etapele de mai jos: -  Completarea formularului:  https://goo.gl/forms/wDY1aKuKDOyuhtuc2 -  Accesarea site-ului Athens și crearea unui cont pentru selectarea universității și a cursurilor pe care studentii doresc sa le urmeze http://athensnetwork.eu/ Termenul limita pentru inscrieri este 28 ianuarie 2019.   Directia Relatii Internationale   Continental Technical Competition   Cea de a-12 editie a Continental Technical Competition, va avea loc in perioada 16-19 aprilie 2019. Anul acesta venim cu 4 provocari la alegere:

  1. Cybersecurity
  2. Connected Electric Vehicles
  3. Production Flow Optimization
  4. Debate Challenge – Ethical Aspects of Autonomous Driving

Toate detaliile legate de agenda, premii si regulament se gasesc la: https://www.continental-corporation.com/ro-ro/cariera/evenimente/conti-technical-competition-2019-157596 Termenul de inregistrare este 22 februarie 2019.   Programul Start–up Nation, denumit în continuare Program, este un program de încurajare şi de stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat (MMACA) prin intermediul Agențiilor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Atragere de Investiții și Promovare a Exportului (AIMMAIPE), în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr.108/2018 pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență nr. 10/2017 pentru stimularea înfiinţării de noi întreprinderi mici și mijlocii aprobată prin Legea nr. 112/2017, prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 23/2017 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, cu modificările și completările ulterioare.   http://www.aippimm.ro/categorie/programe/programul-start-up-nation-2018   HP Students Corner 20181029_165933 Proiectul “HP Students Corner” este primul pas al unui parteneriet de lunga durata intre Facultatea de Inginerie Electrica si HP Inc Romania. Toţi studenţii anului III, de la specializările SE, EA şi ID, sunt rugaţi ca până la data de 07.09.2018 să depună la Secretariatul Facultăţii o cerere de opţiune pentru 4 dintre cele 6 cursuri opţionale aferente fiecărei specializări. Cererea va trebui completată cu toate cele 6 cursuri în ordinea opţiunii dorite. Tabel si cerere discipline optionale 2018  

Toţi studenţii anului II, domeniul inginerie electrică, sunt rugaţi ca până la data de 07.09.2018 să depună la Secretariatul Facultăţii o cerere de înscriere la una dintre cele 4 specializări:  

  1. Informatica aplicata in ingineria electrica –  IA
  2. Instrumentaţie şi achiziţie de date – ID
  3. Sisteme Electrice – SE
  4. Electronică de putere şi acţionări electrice – EA

Cererea va trebui completată cu toate cele 4 specializări în ordinea opţiunii dorite. Studenţii care nu depun opţiunile în termen vor fi repartizaţi din oficiu de către Decanat.    CERERE PENTRU ALEGEREA PROGRAMULUI DE STUDIU 2018

TABERE VARA 2018

Metodologie Tabere Studentesti 2018 ADRESA_TABERE_2018 ANEXA 2 Distribuire tabere stud 2018 Ordin 290 Metodologie tabere stud.2018 Lista cu studentii inscrisi pentru tabere mai 2018 Comisie tabere 2018 Proces verbal acordare tabere vara 2018 FIE

Targul Angajatorilor din Facultatea de Inginerie Electrica – TAFIE2018, care se va desfasura in zilele de 24 si 25 aprilie 2018, in intervalul orar 10:30 – 14:30, in cadrul Facultatii de Inginerie Electrica.

Program TAFIE 2018

  afis twizy final       În perioada 02.05-26.10.2018, Renault Technologie Roumanie organizează în colaborare cu Segula Technologies concursul studențesc denumit „Twizy Contest” – vehiculul urban și conectat al viitorului bazat pe platforma Twizy.   Această competiție încurajează studenții de la facultățile tehnice să realizeze un proiect de colaborare, lucrând în echipe de 3-5 membri. Acestia trebuie să studieze și să dezvolte un concept de produse și/sau servicii de mobilitate și conectivitate pe baza platformei electrice Twizy, răspunzând astfel unei probleme de mobilitate urbană. Înscrierile se fac în perioada 16.04-25.04.2018 la adresa creativelab-rtr@renault.com. Presentation TWIZY CONCEPT CHALLENGE

Proiect de formare antreprenorială Ingenius Start-Up
 
Loop Operations prin Ingenius Hub, alături de partenerii săi regionali, demarează în acest an un amplu proiect de formare antreprenorială și finanțare cu până la 40.000 de euro, numit Ingenius Start-Up.
 
Programul vizează 4 regiuni din România: Sud Muntenia, Sud Vest Oltenia, Centru, Nord Est. Prin Ingenius Start-Up vom forma 1600 de antreprenori, dintre care 162 vor primi finanțare de până la 40.000 de euro, printr-un concurs organizat de noi.
 
1.       Nord-Est – Entrepreneurship for doers!
2.       Centru – proiectul StartUp Now!
3.       Sud-Vest Oltenia – StartUP the Ingenius Way!
4.       Sud-Muntenia – InGenius Start-up Xpress!
 
Când se dau banii ?
 
Vestea cea mai bună legată de aceste fonduri europene nerambursabile este ca sunt gândite sub formă de subvenție. Acest lucru înseamnă că tinerii antreprenori vor putea beneficia de o plajă largă de cheltuieli eligibile. Totodată, trebuie menționat că banii vor veni în două tranșe, una de 75% din valoarea proiectului, iar cea de-a doua va fi de 25%. Prima tranșă va fi livrată la începutul proiectului, ceea ce înseamnă că antreprenorul nu va fi nevoit să finanțeze proiectul din fonduri proprii.
 
Cine se poate înscrie în competiție?
 
Poți intra în cursa pentru aceste fonduri dacă ești o persoană care vrea să inoveze, care are curajul și determinarea  să devină antreprenor. Indiferent dacă ești student, șomer, persoană inactivă, sau persoană care are un loc de munca.  Poți aplica și dacă ești deja antreprenor, dar nu ești acționar majoritar. Noi te putem ajuta să îți înființezi o afacere. Tu vino cu ideea, noi venim cu know-how-ul.
 
 
Etapele programului de formare antreprenorială
 
PREINCUBAREA (APRILIE-IULIE 2018)
 
APLICAȚIE PENTRU CONCURS
 
EVALUAREA PLANURILOR DE AFACERI
 
PROGRAM DE MENTORAT
 
INCUBAREA
 
TRANȘA A DOUA
 
PITCHING
 
ÎNCHIDERE
 
 
 
Ingenius Start-Up- #Nu lăsa ideile bune să se prăfuiască-filmuleț 1
 
Ingenius Start-Up- #Lasă jobul, fă ce-ți place-filmuleț 2
                                                   
Persoanele care doresc sa participe la acest proiect se pot inscrie pana la data de 30.03.2018.
 
Persoana de contact: Dragos DEACONU dragos.deaconu@gmail.com

Concursul TeCHALLENGE
Concursul se derulează în perioada 22 mai 2017 – 04 octombrie 2017 și adresează atât studenţilor înscriși în ciclurile de licenţă, masterat şi doctorat din cadrul tuturor facultăţilor Universităţii POLITEHNICA din Bucureşti, cât şi tuturor elevilor de liceu ai instituțiilor de învățământ liceal de stat sau particular din toată țara. Participanții se pot înscrie cu proiecte realizate individual sau în echipă, numărul componenților unei echipe nefiind limitat. Domeniile în care aceștia pot realiza un proiect sunt următoarele:
Eficiența energetică (procese industriale, facility management, case conectate, clădiri pasive energetic);
Noi surse de energii regenerabile (eolian, marină, energia valurilor, geotermale, fotovoltaică, biomasă);
- Tehnologii inteligente (smart grids, big data, smart metering);
Orașe inteligente și mobilitate (teritorii pozitive energetic, mobilitate verde, orașe inteligente);
Gazele naturale în secolul al 21-lea (power to gas, biometan, GNL, CNG).
 
Premiile oferite pentru studenți sunt:
  • Premiul I – 5500lei
  • Premiul II – 4500lei
  • Premiul III – 3500lei
  • Mențiune – 1500lei
    Toate detaliile desfăşurării concursului TeCHALLANGE sunt pe site-ul http://www.techallenge.pub.ro/. Informații suplimentare privind organizarea competiţiei de proiecte pot fi solicitate la numărul de telefon 021 402 9465 sau la adresa de e-mail techallenge@upb.ro.